מדיניות שקופה והוגנת לביטול מנויים והחזרים כספיים. אנו מחויבים לשביעות רצונכם.
עדכון אחרון: 18.10.2025
ניתן לבטל את המנוי בכל עת דרך הגדרות החשבון או על ידי יצירת קשר איתנו.
לאחר ביטול המנוי, תוכלו להמשיך להשתמש בשירותים עד תום התקופה ששולמה.
החיוב החודשי יופסק לאחר ביטול המנוי ולא יחודש אוטומטית.
החזרים כספיים: לאחר רכישת מנוי והעברת תשלום, אין החזרים כספיים מכיוון שהמנוי מעניק גישה מיידית לנתונים ייחודיים ובלעדיים שאינם זמינים במקומות אחרים.
מקרים חריגים: במקרים של תקלות טכניות חמורות במערכת שמונעות שימוש בשירות, נבחן כל מקרה לגופו.
החזרים יתבצעו באמצעות אותה שיטת תשלום שבה שולם המנוי המקורי.
זמן עיבוד ההחזר עשוי לקחת 5-10 ימי עסקים, בהתאם לחברת האשראי.
במקרה של חזרה מחיוב (chargeback), המנוי יבוטל מיידית ללא התראה מוקדמת.
הצוות שלנו כאן לעזור עם כל שאלה לגבי ביטולים והחזרים
דוא"ל: billing@dirobot.co.il
זמני מענה: ימים א'-ה', 09:00-17:00
מדיניות החזרים כפופה לתנאי השימוש ולחוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981.
זכויותיכם על פי חוק הגנת הצרכן אינן נפגעות ממדיניות זו.